Ezilly.nl Banner

Our mission

IT Services should run like water from a tap, every moment of the day at constant quality

This ambitious statement keeps our team focused. It helps us to monitor our services carefully and constantly improve our work in progress.

Customer Life Cycle

The whole Customer Life Cycle is facilitated, including the Order to Cash process. Service Delivery   Support are based on efficient Service Levels and KPI’s.

B-to-C IT & Business Support

We offer B-to-C IT and business supporting services in 7 European countries. Our core competence is to integrate and manage business systems of our clients and interconnect them with third party systems.

Business Services

Business Services we offer are used to support Digital To the Home services (via satellite), 3-Play Services (ISP, VoIP, and IPTV and OTV services).

To support our clients we understand their business and pro-actively anticipate on what they need to meet their goals. We are constantly seeking for further optimization. Our team of experts know how to use IT and other support services can be used for our clients effectively and efficiently.

E Zilly has offices located in the Netherlands in the Media City Hilversum and in the 2nd largest city in Czech republic, Ostrava.

Service development

SCRUM and Agile methods are used to quickly anticipate on new business demands.

Software is developed on-site as well with near and off-shoring partners.

Our business analysts work closely with Marketing & Sales of clients to design new campaigns and services. An efficient process supports business needs.

We deliver solutions in close cooperation with our clients. Transparency on time and within budget.

IT Operations

Key business systems are best of breed systems for CRM, Billing, Web Portals, Call Center Support & Provisioning

Operational services are monitored by regression tests. New services are tested end—to-end to secure proper usage.

(Third Party) Systems are connected via an Enterprise Service Bus

Regression tests are executed to proof good end-to-end service delivery.

Monitoring of Key Business processes is done via an automated 24/7 monitoring process.

Support Billing & Dunning processes for 6 brands serving over 3 million households.

Standardized Change, Problem & Incident procedures are used to secure business service continuity.

An IT help desk support PC Desktop, LAN & Telephony services for 300 workplaces in 4 European countries.

Logistics

Taking care of just in time delivery for different B2C and B2B brands in 7 European countries from 3 warehouses in The Netherlands.

Creating transport solutions for in- & outbound over road, sea and by air.

Optimize stock management by forecast & delivery improvements.

Offer Value Added Services like; return process (RMA), repacking, restocking, consolidation and refurbishing.

Logistics

Project office

Facilitate and manage Project Office and project managers.

Manage third parties contributions to projects.

Manage time, costs, progress on behalf of clients.

Cloud based tooling is used to manage multiple (inter) national project.

QA is provided by periodical independent audits on key systems, projects and processes.

Reporting

Reporting

Reporting

Professional insights in the performance of the business based on KPI Reporting.

Data warehouse services for Reporting and Data analysis.

Database marketing support Marketing & Sales activities.

List management support Marketing & Sales activities.

Career

Organisatie
EZilly, in Hilversum gevestigd, is een gespecialiseerde ICT dienstverlener. Een van onze voornaamste opdrachtgevers is een Europese aanbieder van digitale televisie. Ruim 40 specialisten verlenen ICT beheer- en service diensten aan derden. Klantgericht denken en doen is bij ons vanzelfsprekend. Het succesvol vertalen van ideeën in geautomatiseerde business processen is ons werk. Wij zijn tevreden als onze klanten tevreden zijn.

Profiel
Je bent een gemotiveerde en inhoudelijk sterke Tester die als doel heeft om succes te behalen met projecten voor onze klanten. Je bent communicatief sterk en kunt goed samenwerken met collega’s en klanten om tot een uitstekend eindresultaat te komen.
In deze 24/7 functie ben je verantwoordelijk voor het opstellen en uitvoeren van een praktisch masterplan om ontwikkelde software te testen.
Je hebt passie voor wat je doet! Je combineert uitstekende technische vaardigheden met gevoel voor prioriteiten en business doelstellingen.

Werkzaamheden
·       Je bent verantwoordelijk voor de overall testplanning van projecten en incidenten. Je hebt de regie over de uitvoering van de testwerkzaamheden die zijn geoutsourcet naar een Indiase partij.
·       Je zet testscenario’s op, op basis van een Functioneel- & Technisch ontwerp.
·       Je faciliteert en begeleidt de voorbereidingen en uitvoer van de user acceptance testen.
·       Je valideert en begeleidt de deployments van onze release die vaak ’s nachts uitgevoerd worden.
·       Je zorgt voor kennisoverdracht en verdere professionalisering van het testproces.
·       Je werkt in een grensoverschrijdend en divers technisch- en applicatie-landschap.
·       Je zorgt voor duidelijke feedback en goede samenwerking met de developers en business analisten.

Opleiding/ervaring
·       HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur een opleiding in de richting van informatiekunde, software ontwikkeling of informatica. Kennis van projectmanagement is een pré.
·       Minimaal 4 jaar ervaring als senior tester.
·       Je kan omgaan met onzekerheden, stelt je dienstbaar op en bent praktijk gericht.
·       Je bent pragmatisch en kan een goede afweging maken tussen kwaliteit en ‘time to market’.
·       Je vindt het overdragen van kennis en het delen van ervaring een uitdaging.
·       Bij voorkeur TMAP Next, ISEB of ISTQB gecertificeerd of uitgebreide kennis van testmethodieken.
·       Ervaring met agile/scrum is een pré
·       SQL query kennis, ervaring met tools zoals TFS, JIRA en “automated testing”.
·       Naast de Nederlandse taal beheers jij de Engelse taal ook goed. Duits en/of Frans is een pre.
·       Verder ben je zelfstandig, communicatief, resultaatgericht en heb je een proactieve instelling. En een 24/7 mentaliteit.

Wij bieden
Wij bieden een functie in een dynamische werkomgeving. Je werkt op een vaste plek binnen een team van gemotiveerde mensen. Je ontvangt een marktconform salaris. Ezilly kenmerkt zich door een grote mate van openheid, zelfstandigheid, informele sfeer en een prettig werkklimaat. 

Herken je jezelf in dit profiel dan nodigen we je graag uit je motivatie, samen met CV naar ons toe te sturen.
Je sollicitatie kun je richten aan: 
Cécile Gerritsen I HRM I sollicitatie@EZilly.nl

Contact

Feel free to contact us by any of the means below.

NL

E Zilly B.V.

Wilhelminastraat 21
1211 RH Hilversum
The Netherlands

Contact details:

Phone: +31 (0)35 65 55 750
Fax: +31 (0)35 65 55 751
Email: info@ezilly.nl

Other:

Chamber of Commerce: 30153157
IBAN: NL65SNSB0948808659
BIC: SNSBNL2A
VAT: NL807498117B01

CZ

E Zilly CZ, s. r. o.

Daliborova 419/11
709 00 Ostrava, Mariánské Hory
Česká Republika

Contact details:

Phone: (+420) 595 694 570
Email: info@ezilly.cz

Other:

IČ: 29392811,
DIČ: CZ29392811

Drop us a line

We try to make everything as easy as possible. If you want to contact us, just fill in the form below and we will get back to you as soon as possible.

You can also contact us directly at info@ezilly.nl